Offero

GYIK

Ki adhat fel hirdetést?
  1. Természetes személy – A hirdetések megtekintéséhez nem szükséges regisztráció, de hirdetés feladásához Offero fiók létrehozása szükséges. A regisztráció egyszerű és ingyenes.
  2. Céges profil - A regisztráció szintén ingyenes, e-mail cím és cégjegyzékszám megadása szükséges.
Néhány tipp a vonzó hirdetés létrehozásához

Az Offeron gyerekjáték a hirdetés! Olvassa el a következő tippeket, töltsön fel egy vonzó hirdetést, és értékesítsen gyorsabban.

  • Minőségi útmutató
  • Egy mások számára vonzó hirdetés létrehozásának legjobb módja, ha követi egyedi „Minőségi útmutatónkat”, amely segít abban, hogy a potenciális vásárlók is érdekesnek, hasznosnak találják majd a hirdetését.

  • A jó fénykép az eladás kulcsa!
  • A jó fényképekkel ellátott hirdetés sokkal több felhasználót vonz majd. A hirdetésében legfeljebb 10 fényképet tölthet fel. Készítsen képet a termékről több szögből, megfelelő, ideális nappali fényviszonyok mellett (vaku nélkül), és adjon hozzá minőségi fényképeket hirdetéséhez. Amikor a termékről képet készít, legyen a telefonja portré tájolású, és a termék a fénykép középpontjában helyezkedjen el.

  • Az ár a döntő!
  • Adjon meg a hirdetésének megfelelő árat. Ha nem tudja, milyen árat állítson be, próbáljon meg hasonló termékeket keresni a kínálatban, hogy képet kapjon arról, más felhasználók mennyiért adnak el hasonló termékeket. Ne feledje, hogy az ár az egyik legfontosabb információ a vevő számára, és gyakran a vásárlás döntő paramétere. Megállapodhat az árban, vagy termékét ajándékba is adhatja, és örömet szerezhet vele valaki másnak. Hiszen mindannyiunk célja a legelőnyösebb üzlet megkötése mindkét fél számára!

  • Adja meg a lehető legpontosabb címet!
  • A cím az értékesíteni kívánt terméket jelöli. A pontos és nyelvtanilag helyes név segít az ajánlat iránt érdeklődőknek megtalálni hirdetését. Szükséges tartalmaznia a termék elnevezését, legfontosabb tulajdonságait, úgy, mint a mérete, színe, márkája stb.

  • Írja le a terméket a lehető legrészletesebben!
  • Elegendő információ birtokában az érdeklődőnek lehetősége nyílik arra, hogy minél jobban megismerje az Ön által értékesített árut. Adjon meg információkat az állapotról, felhasználásról, anyagokról és egyéb lényeges tulajdonságokról a termék leírásában. Azt is jelezheti, hogy használt-e a termék, milyen állapotban van, milyen tartozékai vannak.

  • Helyezze termékét a megfelelő kategóriába és alkategóriába!
  • A hirdetés létrehozásakor helyezze termékét a megfelelő kategóriába és alkategóriába. Ez lehetővé teszi, hogy az Offero többi felhasználója gyorsabban megtalálja hirdetését, ami felgyorsítja az értékesítést.

  • Ne felejtse el a kiegészítő információkat
  • Szűrőinknek köszönhetően az érdeklődők pontosan azt találhatják meg, amire szükségük van. Ezért nagyon fontos, hogy minden hirdetésben a részletes információk pontosan kitöltésre kerüljenek.

  • • Jelölje meg a termék pontos tartózkodási helyét!
  • A hirdetésben tüntesse fel azt a helyszínt, ahol a terméke megtalálható. Ez az információ hasznos lehet azoknak a vásárlóknak is, akik a közelükben, minél gyorsabban szeretnének vásárolni. Minél hamarabb találkozik a vevő a megvásárolni kívánt termékkel, annál gyorsabban létrejöhet az adásvétel!

Hogyan lehet hirdetést feladni?

Ha hirdetést szeretne feltölteni az Offero felületére, kövesse az alábbi lépéseket:

  • Kattintson a "plusz" ikonra, amely a főoldal alsó részén lévő kör közepén található.
  • Töltse ki az áruval kapcsolatos információkat (képek hozzáadása, cím, megfelelő kategória és alkategória kiválasztása, szűrők megadása, amelyek részletesen meghatározzák az árut, leírás hozzáadása, ár megadása, szállítási mód kiválasztása, adott esetben telefonszám és helyszín megadása).
  • Ezután nyomja meg a „Közzététel” gombot.

Kész is van! Az Ön hirdetése elkészült, és hamarosan elérhető lesz az Offero többi felhasználója számára.

Az Offero-n való hirdetés szabályai!

„Célunk, hogy az Offero csak minőségi tartalommal rendelkezzen, és ezt a következő hirdetési irányelvek betartásával szeretnénk biztosítani. Ha Ön követi ezeket a hirdetés létrehozásakor, terméke több felhasználóhoz jut el, és gyorsabban eladja a termékét.”

  • Minden hirdetést fényképpel szükséges kiegészíteni
  • Minden fényképnek kapcsolódnia kell az Ön által értékesített termékhez. Ügyeljen arra, hogy ne töltsön fel a hirdetéshez rossz felbontású, nagyon sötét vagy kis méretű képeket, és ne használjon az internetről letöltött fényképeket sem. Adjon hozzá vagy készítsen olyan fényképeket, amelyek megfelelően vannak elforgatva. Tipp: Fényképezés közben tartsa függőlegesen a telefont. Az érdeklődőnek ugyanis látnia kell, hogyan néz ki a termék valójában.
  • Autók meghirdetésénél a bemutatkozó fényképeken (borítóképeken vagy fő képeken) a teljes járműnek vagy a jármű elejének kell szerepelnie.
  • Tilos illegális termékeket, tárgyakat és szolgáltatásokat meghirdetni.
  • A hirdetés tartalmának világosnak kell lennie és nem lehet támadó, sértő hangvételű.
  • • Ha egynél több terméket szeretne hirdetni, minden termékhez hozzon létre egy külön hirdetést. Kivételt képeznek az étkészletek, cipő-táska szett, melegítőruházat részei.
  • A hirdetés címének világosnak, konkrétnak és relevánsnak kell lennie.
  • • A hirdetés leírásának egyértelműnek, relevánsnak és nem félrevezetőnek, azaz valósnak kell lennie. A leírás szövegezése során gondolkodjon vevőként, és adja meg azokat az információkat, amelyekre a termék megvásárlásához szüksége lenne.
  • Tilos harmadik fél weboldalára mutató hivatkozások (linkek) beillesztése a hirdetésbe. A hirdetés leírásában minden fontos információt leírhat a termékről.
  • • Minden hirdetés csak egyszer szerepelhet az oldalon. Ha már van aktív hirdetése, és újra fel szeretné tölteni a terméket, először törölje a régit.
  • Csak engedélyezett termékeket hirdessen. Ha nem biztos a tartalomban, tekintse meg a tiltott termékek listáját. jegyzékét .
Tiltott tételek az Offero-n

Tiltott termékek az Offeron.

Az Offero-n (a teljesség igénye nélkül) tilos az alábbi termékek hirdetése:

  • Lőfegyverek és lőszerek – az Offero-n tilos minden típusú lőfegyver hirdetése (kivéve az airsofthoz vagy paintballhoz tervezett sportfegyvereket)
  • Önvédelmi eszközök (pl. gumibot, sokkoló, könnygáz stb.)
  • Minden hivatali egyenruha (pl. rendőrségi, katonasági stb. egyenruha)
  • Illegális/kalóz másolatok – szoftverek vagy audiovizuális termékek másolatai, másolati példányai vagy „biztonsági másolatai”, beleértve a memóriakártyákat és egyéb tárolóeszközöket, pl. DVD-k, CD-k és könyvek másolatait
  • Kábítószerek, tudatmódosító szerek, dohánytermékek és dohányzással kapcsolatos cikkek, beleértve az elektronikus cigarettákat, e-cigarettákat, csomagokat stb.
  • Kódolatlan dekóderek, televíziós és műholdas adó-dekódoló eszközök
  • Szórakoztató pirotechnika és származékai
  • Piramisjátékok/MLM termékek
  • Állatok – különösen egzotikus vagy veszélyeztetett állatok
  • Alkoholos italok
  • Gyógyszerek – beleértve a gyógyszerek minden formáját, a homeopatikumokat és a fogamzásgátlókat
  • Társprogramok/jutalmak vagy jutalékok vagy üzleti részesedések
  • Személyekkel való kereskedés - az "Eladom egy barátomat, eladom a nagymamámat" típusú hirdetések az Offero-n tilosak, és a felhasználó tiltásra kerül
  • Emberi szervek
  • Gyermekek és serdülők hirdetései
  • Hamisítványok
  • Pénzügyi tranzakciók – bármely törvényes fizetőeszköz hirdetései vagy csereszolgáltatásai (akár online, akár egyéb módon).
  • Tarot szolgáltatások, horoszkópok és Voodoo (fekete mágia)
  • Digitális áruk, pl. e-könyvek és utalványok elektronikus formában
  • Kuponok, utalványok, bankkártyák és hitelkártyák
  • Szerencsejáték-eszközök, pl. lottószelvények és játékautomaták
  • Nem megfelelő, felnőtteknek szánt tartalmak és szolgáltatások
  • • Pénzügyi hozzájárulást, pénzügyi segítséget kérő vagy nyújtó hirdetések
  • „Szelfi” fotók vagy képek, amelyek nem kapcsolódnak az értékesített termékhez
  • Az internetről letöltött képek (katalógusképek)
  • Repülőjegyek, használt autópálya matricák
  • Értékpapírok, étkezési jegyek
  • Minden olyan további termék, amely mások számára sértő, alpári, bántó tulajdonságokkal rendelkezik
Hogyan találhatok hirdetéseket?

Az Offero-n a hirdetések a feltöltés időpontja szerint vannak rendezve.

Ha érdekli Önt egy konkrét termék, írjon be egy címet a keresőmezőbe (tipp: ellenőrizze, hogy a cím helyesen van-e írva, nincs-e benne elírás vagy nyelvtani hiba). A részletes kereséshez használja az egyes kategóriákra jellemző szűrőket. Alternatív megoldásként böngésszen a kategóriákban és alkategóriákban.

Hogyan törölhetem a hirdetéseimet

Eladta már a termékét? Ne felejtse el mindig törölni hirdetését, különben az érdeklődők továbbra is felveszik Önnel a kapcsolatot.

A hirdetés törlése nagyon egyszerű, haladjunk végig a folyamaton lépésről lépésre:

  • Lépjen be a profiljába az alkalmazáson vagy a honlapon keresztül.
  • Keresse meg az adott terméket az összes megjelent hirdetés jegyzékében, és arra kattintva nyissa meg.
  • Egy piros gombot fog látni a jobb alsó sarokban "eladott" felirattal. Kattintson erre a gombra, és válassza ki a hirdetés törlésének okát. A megjelenő menüben válasszon egyet a két lehetőség közül:"A termék eladásra került" vagy "A hirdetés már nem aktuális".

Ha a hirdetése már nem aktuális, erősítse meg a"Törlés" gomb megnyomásával, illetve szakítsa meg a törlést a "Ne törölje" gombra kattintva.

Ha meghirdetett terméket eladta, jelölje meg a vevőt, értékelje a csillagok segítségével (1-5 skálán, ahol az 5 a legmagasabb elégedettségi fok), és adott esetben írjon további értékelést. Ezt követően elég az "Értékelés küldése"

gombra kattintani.

TIPP: Az értékelés növeli a felhasználók hitelességét és megbízhatóságát.

Hogyan tudom módosítani/kiegészíteni a hirdetéseim

Hibás árat adott meg? Elfelejtette hozzáadni a termékével kapcsolatos fontos információkat? Ne aggódjon, a hirdetés szerkesztése nagyon egyszerű.

Haladjunk végig a folyamaton lépésről lépésre:

  • Lépjen be a profiljába az alkalmazáson keresztül, és kattintson a "Hirdetéseim"
  • menüpontra.
  • Keresse meg az adott terméket az összes megjelent hirdetés jegyzékében, és arra kattintva nyissa meg.
  • Alul megjelenik egy gomb egy toll ikonnal: ez a "Szerkesztés" funkció. Kattintson rá, és elvégezheti a szükséges változtatásokat.
  • A módosítások mentéséhez kattintson a "Hirdetés módosítása" gombra. Az utolsó lépés elvégzésével elmenti a változtatásokat.

Ennyi az egész: sok sikert kívánunk az eladáshoz!

Regisztrálnom kell az Offero használatához?

A hirdetések közötti böngészés, keresgélés nem regisztrációhoz kötött.

Hirdetés feltöltéséhez, szerkesztéséhez, törléséhez, vevővel vagy eladóval való beszélgetés elindításához szükség van egy fiók létrehozásához. Regisztráció esetén a hirdetések feladása díjmentes.

A fiók létrehozása e-mail címen, Facebook fiókon, Google fiókon vagy Apple fiókon keresztül is lehetséges.

Mindössze annyi a dolga, hogy a regisztrációs űrlapon meg kell adni néhány szükséges adatot, választani egy jelszót, és kész is van: máris az Offero tagjává vált.

/p>

TIPP: Mielőtt feladná a hirdetést, olvassa el a Felhasználási feltételeket, az Adatvédelmi szabályzatot és további előírásainkat.

Ha a regisztrációja sikertelen volt, vegye fel velünk a kapcsolatot!

További funkciók

Az alábbi szolgáltatások közül a "Népszerű hirdetések"teljesen díjmentesen, a"Hirdetés kiemelése" és az "Offero futárszolgálat"felár ellenében érhetőek el. Utóbbiaknál mindkét esetben szükséges az Offero felületén regisztrálni.

Kedvenc hirdetéseim ❤️

Ezzel a funkcióval elmentheti az Önt érdeklő hirdetést a"Kedvencek" mappába, így könnyen és gyorsan megtalálhatja a fiókjában. A megnyitott és Önt érdeklő hirdetést a részletes leírásban található "szív" ikonra kattintva adhatja kedvencei közé. Ezt a megjelölést az ikonra történő ismételt kattintással visszavonhatja.

Hirdetés kiemelése 🔝

Ez a kiegészítő funkció lehetővé teszi, hogy a honlapon vagy az Offero mobilalkalmazásban az adott kategóriába tartozó hirdetések listáján belül módosítsa hirdetésének elhelyezkedését. A hirdetés kiemelésével az Ön hirdetése az algoritmus által beállított feltételek szerint a kategóriában található hirdetések listájának elejére kerül.

A hirdetés kiemelése felár ellenében érhető el, a funkciót a teljes díj kifizetése után lehet csak a használni. A szolgáltatás árjegyzéke és időtartama ITT [a] érhető el. A hirdetés kiemelésének időtartama meghosszabbítható, ha a lejárat előtt újabb üzenetet küld a lent megadott számra. Az előre fizetett kiemelési időszak után az Ön hirdetése visszakerül a hirdetések listájára az összes többi hirdetés közé, amely nem rendelkezik ezzel a kiegészítő funkcióval.

Hogyan működik ez?

Kattintson a"Profil" oldalra, majd a "Hirdetéseim" részre, és nyissa meg a kiemelni kívánt hirdetést. A bal alsó sarokban találja a"Kiemelés" megnevezésű kerek gombot. A kiemelést a 8877-es számra küldött SMS által, vagy kártyás fizetéssel aktiválhatja. Egy fizetés mindig 7 napig tartó kiemelésnek felel meg.

TIPP: Minél több kiemelési fizetést indít, annál több napig lesz kiemelt az Ön hirdetése. (A kiemelés mindig 7 nappal meghosszabbodik.)

A kiemelt időszak végén az Ön hirdetése ismét a kiemelés nélküli hirdetések listájára kerül.

Óvakodjon a csalástól

A portál üzemeltetőjeként közvetítőként működünk az eladó és a vevő között. Nem vállalunk azonban felelősséget a hirdetések tartalmáért, a felhasználók közötti kommunikációért vagy magáért a megkötött üzletért (termék állapota, ár, fizetés, ...)

Ezért mindig legyen óvatos, hogy elkerülje az esetleges csalásokat.

Tippek a csalások azonosításához eladás vagy vásárlás közben

A vevőknek különösen óvatosnak kell lenniük az alábbi esetekben:

  • Az áru ára gyanúsan alacsony
  • Az eladó előre fizetést kér
  • Az eladó a hirdetésben szereplő helyszíntől eltérő helyet ad meg
  • Az eladó nem akar nyilvános helyen találkozni, és ragaszkodik az áru elküldéséhez pl. postai küldeményként
  • Az eladó személyes adatokat kér (banki adatok, e-mail cím, bankkártya/hitelkártyaszám stb. vagy egyéb olyan információ, amellyel visszaélhet). Ne felejtse el, hogy az Offero chaten keresztül tud kommunikálni a többi felhasználóval, nem kell megadnia az e-mail címét vagy a telefonszámát!
  • Az eladó másik országban található
  • A hirdetés túl szépnek tűnik, hogy igaz legyen!
  • Óvakodjon a nem magyar nyelvű vagy helytelen, hibás magyar nyelven írt ajánlatoktól (vagy az Ön hirdetésére érkezett jelentkezésektől) – ezek lehetnek külföldről érkező csalók, akik előre fizetésben bíznak, fizetés nélkül elküldik az eladott árukat, vagy visszaélnek a személyes és banki adatokkal
Csalást tartalmazó hirdetést szeretnék jelenteni

Célunk, hogy az Offero egy biztonságos hirdetési portál legyen. Ezt a célt úgy érhetjük el a legkönnyebben, ha mindenki jelzi, amikor potenciális csalóval kerül kapcsolatba.

Ha Ön eladóként vagy vevőként áldozattá vált, azt közvetlenül az alkalmazásban jelentheti nekünk (az Offero azonban nem nyomozó szerv, ezért ha csalás történt, kérjük, forduljon a legközelebbi rendőri szervhez):

  • Kattintson a hirdetésre, majd a jobb felső sarokban található "..." (három pont) ikonra.
  • Kattintson a"Hirdetés jelentése" gombra, és válassza ki a jelentés okát. A jelentéshez további megjegyzést is hozzáadhat. Ezután nyomja meg "Küldés"
  • gombot.
  • Jelentését rögzítjük és a lehető leghamarabb feldolgozzuk.
Vigyázzon a gyanús üzenetekre

Az elővigyázatosság mindennél fontosabb, ezért ne bízzon azokban az üzenetekben, amelyek gyanúsak vagy furcsa nyelvezetűek, számos nyelvtani hibát vagy több nyelv kombinációját tartalmazzák, vagy az olyan üzenetekben, amelyekben a vevő/eladó külföldről származik. Javasoljuk, hogy ne bízzon az Offero chaten kívül kapott üzenetekben, ha az érdeklődő azt állítja, hogy az Ön Offeron megjelent hirdetésére reagál.

Ha ilyen üzenetet kap, kérjük, ne válaszoljon, hanem azonnal jelezze felénk!

Tippek a biztonságos vásárláshoz/eladáshoz

Mindig javasoljuk, hogy vevőként személyesen és nyilvános helyen találkozzon az eladóval, és csak a termék ellenőrzése után fizesse ki a teljes vételárat. Soha ne küldjön előre pénzt magánúton!

Ha nincs lehetősége személyesen találkozni az eladóval, és a terméket futárszolgálattal küldik, kérje el az eladótól a csomag számát, és egyeztesse azt a szállítmányozó céggel. Ne felejtse el, hogy a „Futárszolgálat” segítségével közvetlenül az alkalmazásban küldheti el a terméket és fizetheti ki a vételárat. A folyamat egyszerű és megbízható.

Ha egy felhasználó viselkedése gyanús, pénzt akar kicsikarni Önből, vagy nem küldte el az árut, kérjük jelentse nekünk. Mi az Offero-nál mindannyian egy biztonságos és megbízható felhasználói közösséget szeretnénk létrehozni, aminek alapvető feltétele az egymás iránti maximális bizalom.

Hogyan működik az "Offero futárszolgálat" és a fizetés folyamata?

Az Offero hirdetési portálon egyszerűen, gyorsan és kényelmesen vásárolhat és értékesíthet.

A termék elküldésére/szállítására igénybe veheti az „Offero futárszolgálat” szolgáltatásait. A futárszolgálat az Offero kiegészítő szolgáltatása, mely felár ellenében érhető el.

Hogyan küldje el futárral az eladott terméket?

Nagyon egyszerűen. Töltse fel a hirdetését a honlapon vagy az alkalmazáson keresztül, adjon hozzá fényképeket, írja be a nevet, töltse ki a szükséges adatokat, és a "Kiszállítás/átvétel" részben válasszon az alábbi lehetőségek közül:

  • Személyesen (a termék átvételének helyéről és idejéről egyeztessen a vevővel)
  • 123Kuriér (a futár az Ön által választott címre történő kiszállás során veszi át a terméket. Ne felejtse el megfelelően becsomagolni az árut!)
  • Packeta (A becsomagolt terméket egy meghatározott gyűjtőhelyre kell vinni.)

Az „123Kuriér" és/vagy a „Packeta” lehetőség kiválasztása után meg kell adni a csomag súlyát, amely alapján kiszámításra kerül a futárszolgálat díja. TIPP: határozza meg a pontos súlyt, és alaposan csomagolja be az árut.

A fizetési és futárszolgálati szolgáltatások igénybevételéhez a felhasználónak hitelesítenie kell a fiókját, azaz az e-mail címét, telefonszámát és a fizetés fogadásához az IBAN formátumú bankszámlaszámot is.

Az eladó és a vevő az árban, a szállítás és a fizetés módjában közvetlenül az egymással folytatott beszélgetés során állapodnak meg.

Hogyan történik a fizetés a termékért és az "Offero futárszolgálat" szolgáltatásért?

Az eladott termék kifizetése előreutalással vagy utánvéttel lehetséges. A futárszolgálat díja az eladott termék súlyától függ. A megrendelés visszaigazolása előtt ezen súly alapján kerül kiszámításra az ár a vevő számára. A vevő a futárszolgálat díját előre kifizeti, ezután az eladó köteles megrendelni a futárt.

A Packeta szolgáltatás működése és az áruk fizetése utánvéttel

Első lépésként a vevőnek és az eladónak meg kell állapodnia az árban, közvetlenül az Offero chaten vagy az „Árajánlat küldése” funkción keresztül. Az eladó elfogadhatja, elutasíthatja a javasolt árat, vagy válaszajánlatot tehet. Az ár eladó általi elfogadását követően a vevő a a „Befejezés” gombbal megrendeli a Packeta futárszolgálatot. Ezt követően a vevő kiválasztja az utánvétes fizetési módot, a csomag átvételi pontját, és bankkártyával kifizeti a szállítási díjat. Az ár kifizetése után az eladó számára létrehozunk egy csomagszámot. Az eladó a megfelelően becsomagolt küldeményt a küldemény létrehozásától számított 3 munkanapon belül eljuttatja bármely Packeta átvételi pontra. (Amennyiben az eladó 3 munkanapon belül nem juttatja el csomagját az átvételi pontra, a rendelés törlésre kerül, és a teljes összeg visszatérítésre kerül a vevő számlájára. ) Ezt követően a küldemény a vevő által választott átvételi helyre kerül kiszállításra, ahol a vevő kifizeti a termék árát. Az összeg a következő munkanapra eső kedden kerül jóváírásra az eladó számlájára. A vevő sms-ben vagy e-mailben értesül küldeményének állapotáról, emellett közvetlenül az Offero profiljában, a „Megrendeléseim” részben is nyomon követheti.

A Packeta szolgáltatás működése és a vételár előre fizetése

Miután a vevő és az eladó megállapodott az árban, közvetlenül az Offero chaten keresztül vagy az "Árajánlat küldése" gombra kattintva rögzítik az árat. Az eladó elfogadhatja vagy elutasíthatja a javasolt árat, vagy válaszajánlatot tehet. Az ár eladó általi elfogadását követően a vevő a „Befejezés” gombbal megrendeli a Packeta futárszolgálatot. Ezt követően a vevő kiválasztja az átvételi pontot, és bankkártyával kifizeti a szállítási díjat és a termék megegyezett vételárát. Az ár kifizetése után az eladó számára generálunk egy csomagszámot. Az eladó a megfelelően becsomagolt küldeményt a küldemény létrehozásától számított 3 munkanapon belül eljuttatja bármely Packety átvételi pontra. (Amennyiben az eladó 3 munkanapon belül nem juttatja el csomagját az átvételi pontra, a rendelés törlésre kerül, és a teljes összeg visszatérítésre kerül a vevő számlájára. ) Ezt követően a küldemény a vevő által választott átvételi pontra kerül kiszállításra. Az összeg az eladó számlájára legkésőbb 15 munkanapon belül kerül jóváírásra. A vevő sms-ben vagy e-mailben értesül küldeményének állapotáról, és közvetlenül az Offero profiljában, a „Megrendeléseim” részben is nyomon követheti.